Pomoc
Sprawdź, czy wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie trafiła do folderów Spam lub Wiadomości śmieci w Twojej poczcie. Jeżeli nie otrzymasz tej wiadomości w ciągu kilku godzin od rejestracji, poinformuj nas o tym za pomocą formularza kontaktowego. Oznacza to, że masz już konto w naszym serwisie – teraz wystarczy, że się na nie zalogujesz. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij Logowanie (lub Zaloguj się) u góry strony, a następnie Nie pamiętam hasła. Wpisz w formularzu swój adres e-mail i kliknij Zmień hasło. Na ten adres wyślemy wiadomość z linkiem, który umożliwi Ci ustanowienie nowego hasła. Usunięcie konta powiązanego z serwisem prowadzonym przez Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe jest możliwe tylko Jeżeli napisałaś/eś do nas z adresu e-mail, który został podany podczas rejestracji, oraz nie masz przypisanych do konta żadnych aktywnych dostępów do naszych aplikacji/materiałów, konto zostanie usunięte w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas wiadomości. Następnie poinformujemy Cię drogą e-mailową, że konto zostało usunięte. Jeżeli masz przypisane do konta jakieś aktywne dostępy do naszych aplikacji/materiałów, w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas wiadomości e-mail skontaktujemy się z Tobą drogą e-mailową w celu potwierdzenia Twojej decyzji o usunięciu konta oraz poinformujemy Cię o konsekwencjach jego usunięcia. Jeżeli potwierdzisz swoją decyzję, konto zostanie usunięte w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania potwierdzenia. Następnie poinformujemy Cię drogą e-mailową, że konto zostało usunięte. Pamiętaj, że usunięcie konta jest nieodwracalne! Po usunięciu konta utracisz dostęp do usług, z których korzystałaś/eś za jego pośrednictwem, a także do wszystkich innych danych oraz informacji, które były przypisane do konta. Wraz z kontem usunięte zostaną:
Zmiana adresu e-mail na koncie jest możliwa tylko i wyłącznie za naszym pośrednictwem. Napisz do nas w tej sprawie na kontakt@gwo.pl z adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Twoim loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji konta. Kliknij Logowanie (lub Zaloguj się) u góry strony, a następnie Nie pamiętam hasła. Wpisz w formularzu adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji, i kliknij Zmień hasło. Na ten adres wyślemy wiadomość z linkiem, który umożliwi Ci ustanowienie nowego hasła. O przypomnienie loginu i hasła poproś nauczyciela, który utworzył dla Ciebie konto. |
Kluby GWO są przeznaczone dla nauczycieli uczących w szkołach. Aby wstąpić do klubu, wypełnij i odeślij do nas odpowiedni formularz klubowy. Skan formularza można przesłać pod adresem formularze@gwo.pl bądź pocztą pod adresem: 80-305 Gdańsk 5, skrytka pocztowa 80. Formularz klubowy wprowadzamy do systemu w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania druku. Po wprowadzeniu danych wysyłamy do klubowicza wiadomość e-mail informującą o wpłynięciu zgłoszenia. Tak, z każdej placówki, w której nauczyciel jest zatrudniony i korzysta z podręczników GWO, należy wysłać skan formularza klubowego dotyczącego danego przedmiotu. Na formularzu musi się znaleźć pieczątka szkoły oraz podpis dyrektora danej placówki oświatowej. Dostęp do multipodręczników zostanie włączony na początku roku szkolnego nauczycielom, którzy odesłali formularz zgłoszeniowy do klubu na dany rok szkolny oraz opierają swój sposób nauczania na programach Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego. |
ZamówieniaZamówienie możesz złożyć w księgarni internetowej GWO. Dodaj wybrany produkt do koszyka, a następnie kliknij ikonę koszyka i dalej postępuj według instrukcji na ekranie. Złóż zamówienie jeszcze raz. Ewentualne stare nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po dwóch tygodniach od daty jego złożenia. FakturyNapisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl (książki) lub handel3@gwo.pl (Multimedia, Lepsza Szkoła) lub szkolenia@gwo.pl (szkolenia). Prześlij do nas skan otrzymanej faktury oraz krótką informację, jak należy wystawić nową fakturę. Napisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl i prześlij skan otrzymanej faktury. Faktury z 14-dniowym terminem płatności są wysyłane następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Wyślij do nas wiadomość w tej sprawie na kontakt@gwo.pl. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia, a także napisz, czy potrzebujesz fakturę elektroniczną czy papierową. Standardowy termin płatności na fakturze to 14 dni – jeśli chcesz skrócić lub wydłużyć ten termin, również nas o tym poinformuj. Termin realizacjiPrawidłowo złożone zamówienie jest realizowane do 5 dni roboczych w wypadku wysyłki kurierskiej lub do 10 dni roboczych, jeśli klient wybiera przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej. W zależności od wybranej formy płatności realizacja zamówienia trwa zwykle od kilku godzin (PayU) do około 3 dni roboczych (przelew na konto GWO). Formy płatnościOsoby fizyczne mogą dokonać przedpłaty lub zapłacić za książki przy odbiorze paczki. Szkoły oraz rady rodziców mają możliwość wyboru przedpłaty, płatności przy odbiorze paczki lub faktury z odroczonym terminem płatności. Masz możliwość wyboru szybkiego przelewu internetowego za pośrednictwem serwisu PayU lub przelewu na konto GWO, który możesz wykonać np. w banku lub na poczcie. RabatyJeżeli zgodziłeś się na otrzymywanie wiadomości od nas, najświeższe informacje o promocjach i kodach rabatowych wyślemy na Twój adres e-mail. Jeśli jesteś nauczycielem, możesz też zapytać o rabat przedstawiciela regionalnego GWO. Zniżki klubowe (np. na Kompozytora klasówek i kart pracy) naliczają się w koszyku automatycznie – kod rabatowy nie jest potrzebny. ReklamacjeNapisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl. Koniecznie podaj numer zamówienia lub numer otrzymanej faktury i opisz, czego dotyczy reklamacja. W pierwszej kolejności upewnij się, czy produkt nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie – w zależności od produktu – do zakładki Moje multipodręczniki lub Moje multimedia, lub Moje ebooki. Jeśli nie znajdziesz tam produktu, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter. Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia. Kod dostępu do Kompozytora zawsze wysyłamy na adres e-mail kupującego. W zależności od wybranej formy płatności realizacja zamówienia trwa od kilku godzin (PayU) do około 3 dni roboczych (przelew na konto GWO). Sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „Kompozytor” i potwierdź przyciskiem enter. Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia. |
Nie. Na każdej ze stron GWO zalogujesz się za pomocą tego samego loginu oraz hasła. Do udziału w projekcie zapraszamy nauczycieli, którzy opierają swój sposób nauczania na programach Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego.
Do projektu zgłasza się nauczyciel ze swoimi klasami. Możesz zgłosić tylko te klasy, które uczysz i które wskazałeś na formularzu klubowym. Jeśli do programu chce przystąpić więcej nauczycieli z jednej szkoły, każdy z nich powinien wypełnić osobny formularz. Klasy można dodawać od 20 lipca do 30 września. Wyjątkiem są programy Lupa 1, Lupa 3, Próbny egzamin ósmoklasisty i Próbna matura, dla których terminy ustalone są osobno. Tak, co roku należy zgłaszać chęć udziału we wszystkich programach LEPSZEJ SZKOŁY. Każdy nowy rok szkolny wiąże się ze zmianami u wielu nauczycieli (np. zmianą szkoły czy innym przydziałem klas). Zamówienia można dokonać na stronie https://ls.gwo.pl/, zakładka Zakupy, po wcześniejszym zalogowaniu się. Uzupełnij online kartę uczestnika https://kartauczestnika.gwo.pl/, niezbędną do wpisywania wyników i pobierania raportów. Po wypełnieniu i przesłaniu karty otrzymasz pod swoim adresem e-mail dalsze instrukcje. Tak, wystarczy wypełnić kartę uczestnika dostępną na stronie https://kartauczestnika.gwo.pl/. Po wypełnieniu i przesłaniu karty otrzymasz pod swoim adresem e-mail dalsze instrukcje. Nie, wpisywanie wyników nie jest obowiązkowe. Jednak brak wyników z danego testu uniemożliwia pobranie raportu i otrzymanie zaświadczenia o udziale w programie. Uczestnik programu, który terminowo wpisze na stronie ls.gwo.pl wyniki wszystkich testów, otrzyma zaświadczenie o udziale w programie, a szkoła, w której uczy – certyfikat. Zaświadczenie i certyfikat będą dostępne wyłącznie w formie elektronicznej (plik w formacie PDF) po upływie ostatniego terminu wpisywania wyników. |